ايجاد استراتژي بدون بررسيهاي لازم حتي بدتر از نداشتن استراژي است. اکثر اوقات در چنين شرايطي استراتژيهاي بي شماري ايجاد ميکنيد. در اين حالت همه استراتژيها را به سرعت پيادهسازي ميکنيد و در نهايت متوجه ميشويد که هيچ کار مثبتي انجام ندادهايد.
چگونه از اين مورد جلوگيري کنيم: تنها يک استراتژي و يک هدف داشته باشيد، اين استراتژي ميتواند هدايت ترافيک به وب سايت، ايجاد آگاهي در مورد برند و يا موارد ديگري باشد. آنچه به شما براي حرکت در راستاي استراتژي کمک خواهد کرد استفاده از تجزيه و تحليل هاي صحيح اينستاگرامي است. (وسواس بيش از حد راجع به تعداد فالوورهاي خود نداشته باشيد و از ابزارهاي تحليل اينستاگرام استفاده کنيد). شاخصهاي کليدي عملکرد شبکههاي اجتماعي به شما کمک ميکنند تا استراتژي خود را براي دستيابي به هدف مورد نظر تنظيم کرده و يا بهبود دهيد.
درباره این سایت