خيلي از برندها پست‌هايي را منتشر مي‌کنند که به علت ويرايش و پرداخت بيش از حد ديگر اصيل و واقعي به نظر نمي‌رسند. البته هدف آن‌ها به رخ کشيدن کيفيت برندشان است. در حالي که اين سبک محتوا ممکن است، عملکرد مع داشته باشد. به عنوان مثال،Guardian با تجزيه و تحليل داده‌هاي اينستاگرام خود متوجه شد که در اينستاگرام ايجاد فيلم‌هايي که زياد ويرايش شده‌اند ارزش لازم براي سرمايه گذاري را ندارد.


چگونه از اين مورد جلوگيري کنيم: سادگي، يک اصل مهم در توليد محتوا براي اينستاگرام است. پست‌هاي اصيل ترکيبي از محتواي استاتيک و ويدئويي هستند که شرح حالي از افراد، مکان‌ها و چيزهاي مختلف را به شيوه‌اي خلاقانه ارائه مي‌کنند


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بهترین بازی های پوکر آنلاین Buddy دنیای سریال دانلود اپلیکشن اندروید وبلاگ منوچهر کوهستانی فرتاش درودی - مشاوره حقوقی دعاوی بانکی من وعشقم طراح یار