خيلي از برندها پستهايي را منتشر ميکنند که به علت ويرايش و پرداخت بيش از حد ديگر اصيل و واقعي به نظر نميرسند. البته هدف آنها به رخ کشيدن کيفيت برندشان است. در حالي که اين سبک محتوا ممکن است، عملکرد مع داشته باشد. به عنوان مثال،Guardian با تجزيه و تحليل دادههاي اينستاگرام خود متوجه شد که در اينستاگرام ايجاد فيلمهايي که زياد ويرايش شدهاند ارزش لازم براي سرمايه گذاري را ندارد.
چگونه از اين مورد جلوگيري کنيم: سادگي، يک اصل مهم در توليد محتوا براي اينستاگرام است. پستهاي اصيل ترکيبي از محتواي استاتيک و ويدئويي هستند که شرح حالي از افراد، مکانها و چيزهاي مختلف را به شيوهاي خلاقانه ارائه ميکنند
درباره این سایت