ايسنتاگرام، پلتفرمي براي تعامل است. اگرچه ممکن است موارد مهم زيادي راجع به کسب‌وکار خود براي گفتن داشته باشيد، اما سعي کنيد که همه آن ها را در يک مرتبه ارائه نکنيد. مشاهده پنج عکس از يک پروفايل آن هم به صورت متوالي در قسمت فيد، مي‌تواند باعث شود کاربران در ادامه تعامل با شما تجديد نظر کنند.


 


چگونه از اين مورد جلوگيري کنيم: اگر مطالب زيادي براي ارسال داريد، از ويژگي‌هاي تعاملي مانند استوري اينستاگرام يا قابليت لايو استفاده کنيد. براي مثال  Everlaneرا در نظر بگيريد که يک نمونه موفق از مديريت اينستاگرام است. آن‌ها مخاطبان را براي ديدن استوري‌هاي اينستاگرام خود دعوت مي‌کنند تا پشت صحنه شغل آن‌ها را که مربوط به پوشاک است، ببينند و يا اگر سؤالي در مورد لباس ها دارند، بپرسند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مهریاب آگهی ساز Want meet کلاس نهم، خانه ریاضیات اردبیل New_faradars Jay Sabrina انجمن فرش ماشینی