شما بدون اين که به جنبههاي خلاقانه پست خود فکر کنيد، با عجله آن را منتشر ميکنيد و اميدوار هستيد که اينستاگرام معجزه اي کرده و برند شما را به يک برند محبوب تبديل کند. شما سعي در انتقال مفاهيم و پيامهايي داريد، اما پست شما در انتقال آنها به مخاطبين موفق عمل نميکند.
چگونه از اين مورد جلوگيري کنيم: بزرگترين اشتباه زماني رخ ميدهد که شما پست را ارسال ميکنيد و سپس محو ميشويد. پاسخ دادن به نظرات کاربران به تنهايي کافي نيست. به برقراري ارتباط بيشتر با ساير کاربران اينستاگرام، به خصوص کساني که منافع مشترکي با برند شما دارند، بپردازيد. هشتگهاي مرتبط با حرفه خود را جستجو کنيد تا پستهاي مرتبط را پيدا کنيد و در زير آن پستها به بحث و تبادل نظر بپردازيد. نظرات شما بايد طبيعي و متناسب بوده تا جرقهاي براي شروع يک مکالمه باشد. شما مي توانيد يک سؤال بپرسيد و يا به متن آن پست واکنشي نشان دهيد. از ارائه نظرات عمومي، مانند “خيلي خوب است” يا “من عاشق اين پست هستم” اجتناب کنيد.
درباره این سایت