1 - يک هشتگ خاص براي کمپين ايجاد کنيد


يک هشتگ براي کمپين تبليغاتي خود ايجاد کنيد.هشتگها در اينستاگرام بسيار مهم هستند. هشتگها راهي شگفت انگيز براي ارتباط با هر Instagrammer است. با استفاده از يک برچسب منحصر به فرد براي کمپين ، شما جامعه اي از فالورهاي جديد براي خود ايجاد مي کنيد و هر فردي که وارد کمپين مي شود مي تواند عکس هاي ديگرافراد را به طور مستقيم درقسمت جستجوي اينستاگرام  تلفن همراه خود ببيند. مجدد تاکيد ميشود که حتما از هشتگهاي منحصر به فرد استفاده کنيدهشتگهايي که نه قبلا استفاده شده باشد و نه اينکه شادوبن شده باشند.براي نمونه شما ميتوانيد از ترکيب نام برند خود با کلمه مسابقه استفاده کنيد. مانند  #مسابقه_سوشيالو يا #سوشيالو_مسابقه


 


2 - عنواني جذاب براي مسابقه انتخاب کنيد.


حتما از يک عنوان جذاب براي مسابقه اينستاگرامي خود استفاده کنيد.بنري جذاب شامل جايزه اي که خواهيد داد.نام برند شما.موضوع مسابقه.مختصر نويسي و شوخ طبعي را در بنر خود لحاظ کنيد.


نکته : توضيحات بيشتر در مورد قوانين و مقررات شرکت در مسابقه را دربخش کپشن پست تشريح کنيد


 


3- يک تصوير جذاب از جايزه خود منتشر کنيد


جايزه براي موفقيت در کمپين بازاريابي شما بسيار مهم است. تصويري از جايزه، محرک و مشوق خوبي براي شرکت کنندگان خواهد بود.


 


4 - جزئيات مربوط به قوانين مسابقه خود را شفاف کنيد


اطمينان حاصل کنيد که همه جزئيات مسابقه را کاملا شفاف تشريح کرده ايد.براي مثال :


تاريخ شروع و پايان مسابقه


موضوع عکس يا فيلم و. مسابقه چيست؟


استفاده از هشتگ مورد نظر شما در پست ها اامي است؟


تگ کردن حداقل 3 نفر در زير پست اامي است


فالو شدن پيچ ما توسط  سه نفري که شما تگ ميکنيد اامي است. پس حتما دوستاني را منشن کنيد که ميدونيد حتما ما رو فالو ميکنن.


منشن کردن پيج شما يا استفاده از هشتگ مورد نظر شما درزير پست اامي است


فالو داشتن پيج شما اامي است


ارسال نتيجه مسابقه در دايرکت اامي است.


شرکت در مسابقه تنها در تاريخ مشخص شده مقدور خواهد بود بعد از پايان زمان مسابقه ميبايستي کامنتها بسته شوند.


 


5 – حتما جزئيات مربوط به چگونگي انتخاب برنده را تشريح کنيد


آيا شما  برندگان خود را از ميان پاسخهاي صحيح، به طور تصادفي، از طريق هيئت داوران يا از طريق قرعه کشي انتخاب ميکنيد؟ استفاده از عنصر قرعه کشي ميزان ويروسي شدن مسابقه ي شما را افزايش ميدهد (زيرا در اين حالت همه ي افراد احساس ميکنند که شانس برابري در برنده شدن جايزه دارند يا ميتوانيد بخشي از تعداد جوايز را از طريق داوري و بخش ديگر را بصورت قرعه کشي از ميان شرکت کنندگان انتخاب کنيد)


 


6 – قوانين مربوط به محتواي توليد شده توسط کاربر:


قوانين مربوط به توليد محتوايي که کابربر بايد رعايت کند را مطرح کنيد.چه عواملي موجب حذف کاربر شده ميشود. و نکاتي که کاربر در هنگام توليد محتواي مربوط به مسابقه لحاظ کند را تشريح کنيد.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

sunrise closed مرتضــــــی معتمدی، سکوند، مختوا داربستان ایلیا | قیمت کفسابی | هزینه کفسابی | کفسابی | ترمیم سنگ و نگ عروسک بادی بهترین سایت اتاقک رامین حکیم - برنامه نویس